lördag 1 juni 2013

Sol bytts ut mot ösregn..Sköna sommardagar..& Fyndar på Saras loppis..

..regnig dag..läge för loppis..



...strålande morgon byttes raskt ut mot ösregn ..exakt kl 14 som förutsagt
bra där SMHI..första gången de prickade rätt ..
kanske de börjar bli lite mer trovärdigare i år
så jag passade då på att ta tidigare båt mot Luntmakargatan där Sara öppnade sina ateljéportar för dagens loppis
mys
 och kom givetvis hem med  mången kassar fulla med vackra ting
..
annars har det lekts sommar på ön 
det har badats lekts vattenkrig
 min inspiro denna regniga eftermiddag 1 Juni 2013
är cityspaning ..Saras loppis och härliga sommarbilder som formar





























































härligt att ta båten ..nu när man kan sitta ute på taket och njuta..speciellt när jag drillar Holly att klia oss på ryggen som betalning för Lördagsgodiset.hehe....

igår var jag och Lovisa på  The Churchill arms. ett stenkast från hemmet..har gått förbi och sneglat på denna pub ett tag och blev verkligen inte besviken 
älskar dessa genuina Engelska pubar och trevligare personal som verkligen engagerade sig i kunderna var mycket länge sedan jag mött 
lär ju hänga där ..speciellt nu när de har favoritölet Chimay på fat
mys 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar