måndag 17 juni 2013

Piratflaggan på topp..Härliga sommarkvällar & Vackert i fönstret

piratanda överallt


tycker jag om 
har ju efter lång tradition pirater överallt i tryckeriet och butik
både på kläder..smycken och fina ting 
även om piratfestivalens dagar är över på Ön så lever den kvar här hos oss hela sommaren lång
härliga härliga fina sommardagar och kvällar har förflutit i våra liv
det har skapats..festas..skålats och jag har dessa dagar haft fina nya möten och även äldre bekantskaper har kommit förbi och nostalgiska skratt har avnjutits mellan kaffekopparna
fina nya minnen som formas
min korta inspiroinlägg denna Måndagskväll är sommarglimtar och det vackra i Keramikerns fönster











































mmmm..nu har svanarna intagit både ön och stranden
våra kvällsdopparfötterna blir lite störda av de stora vita svanarna som lugnt står och tittar lite slött när vi försöker skrämma dem 
intrigitet och styrka
tycker jag om 
så jag får masa mig längre bort och muta dem med gott bröd så Holly hinner ned för sedvanlig vattenrunda
mys
någon annan jag får muta är denna härliga fjärilskvinna som har ansiktsmålningen på ön 
vipkunden är Holly ..som givetvis ska vara allas vår spindelman 
imorgon ännu en härlig dag
idag hamnade en tavla i Colorado och en i Chicago
kul 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar