söndag 23 juni 2013

Härlig Midsommar ..Ord överallt & Nu får febern allt släppa greppet

ännu en midsommar..


har förflutit i våra liv
det blir ändå lite mer speciellt när man har en butik samtidigt som det ska sillunchas och till kvällen grillas..
allt medan den ena efter den andre glada firande besökare rasslar om i butiken sitter jag vid vattnet utanför och dricker "lite förmycket rosé"och blir sedvanligt spådd av Helena..
mmm...brakortdär..månne de nu bara slå in  
 härliga långa skapande dagar har vi haft
jag och Holly
min inspiro denna Söndagskväll är just glimtar från dem uppblandat med alla dessa ord och bokstäver som fyller mitt liv













































..härlig dag har jag även idag haft
trots att febern har slagit till i det Kastmanska hemmet
efter en lugn dag hemma i kvarteren har jag stått och producerat ännu ett gäng med collagetavlor som jag ska trycka upp
imorgon åker vi nog ut och myser i vår lilla lilla soliga plätt vid vattnet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar