lördag 25 maj 2013

Lugna soliga dagar..Karuselldagar & mången Mustascher..

märkvärdigt stilla lugna dagar


..har förflutit..
på Ön ..annars har jag rumlat omkring både i karusell och vid bardisk..
..sol & Lördag brukar vara likamed storm i både butik och tryckeri..men icke
hmmm..tror att människor är så kylslagna av denna eviga storm och kyla så de vill bara ligga på klippor  för att tina sina förfrusna kroppar..
förstår de mycket väl..men tråkigt för oss som har butiker
nåväl..min konst sprids iallafall uti världen 
minst en tavla varje dag ..jättekul
lugn o ro betyder att jag hinner göra sådant som står på min lista
så det gjordes större stämplar som aldrig förr
mustascher..vinflaskor och glas
mmmm..undrar vad som rör sig i Huvudet på Kastman 
min korta inspiro
är dessa dagar med glas i handen och karusellbilder där jag och Sara hade vår sedvanliga Grönan dag
skrattade gjorde vi så vi fick kramp i kinderna
Tack världens underbaraste



























allt bra tilltuffsade blev vi..
och roliga bilder tog vi men skulle nog förlora alla läsare jag har om jag visade en bråkdel av dem 
och premiärövernattning blev det igår på Ön 
fantastiskt berikande att vakna upp till vågor och måsskri
imorgon morsdag så jag Och Holly ska hitta på något på dan för att sen på kvällen mysa med Lovisa



1 kommentar:

  1. TACK för dig Carola!

    Du förgyller då sannerligen mitt liv...

    SvaraRadera