onsdag 22 maj 2013

Killar vi Gillar..Alfred & Affe..

rött..nött plåt mmmm..


..vilken dag..
började lite kaosartat med snabb öppning både i tryckeri och butik..
hade lovat trevlig kund att öppna trycket snabbt denna morgon ..för här var kreativa själar på väg..
men när man skyndar ..händer allt som inte ska hända
det spills ut..saker välts förstörs osv
men det gjorde absolut ingenting för trevligare kvinnor där kreativiteten sprudlar var länge sedan jag mött..fantastiskt inspirerande och shoppade loss gjorde de också 
mysdag och stort tack till er fina starka begåvade..
sen att de hade den sötaste lilla varelse med sig..Ja vad var det för något..?
tuffs..hund..apa..allt med det sötaste underbett 
spelar ingen roll för sålda var både jag & Hollty
Affe i våra hjärtan
sådan vill vi ha ..det har vi klubbat 
min inspiro är all kärlek som råder inom min butiks väggar ..
Idag bidrogs den av fina kunder..Affe och inte minst Hollys stora kärlek och min framtida svärson Alfred..
Love is in the air


















































..kökstrasan var en gåva som Alfred gjorde till Holly
- Holly vill bara förklara vad jag tryckt..hjärtat står för att jag tycker om dig ..Flickan betyder att du är en fin flicka och piraten för att du är som en ..

...Alltså mitt hjärta ..är själv så kär i denna fina unge så jag gråter..Ahhhhh..
man kan ju undra varför denna ådra försvinner hos pojkarna när de blir vuxna..
även solen kände sig kärlekskrank när den visade sina varma strålar över hemresan 
imorgonkväll ska jag spöa Sara i femkamp på Grönan ..hehe..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar