fredag 10 maj 2013

Fina varma soliga dagar ..Hollys kamrater & Härlig kväll på Milles Strandvägen 1

Holly får fler och fler kamrater


..och det är inte endast kamrater med kräl..skal eller annat slem
utan hon ..likt måsarna dyker på de minst anade små flickorna och pojkar som besöker vår lilla Ö..
och får massvis med nya kamrater
roliga dagar som skapar minnen
annars är jag lite trött på mig själv som dessa dagar verkligen ansträngt mig för att föreviga minnen från vänner..händelser som berikat mitt liv ..
tills jag igår skulle blogga och insåg då att jag glömt sätta i minneskortet..
Grrr...men kommer aldrig göra om misstaget så någon lärdom fick man 
mina fina dagar är fyllda av 
kamrathamstring..tryckets öppning och andra sköna stunder








































..mmmm..undrar vad bartendern hade druckit för detta var enda bilden man kunde skönja att det var vi i soffan
igår kväll träffades järngänget för mysrunda på stan med början på Milles Strandvägen 1..
fantastisk mat men det bästa är att man sitter omringad av waldersten tavlor som fyller väggarna..
kan det bli bättre
men sen kväll ..lite för mycket drinkvinbubbel..gjorde att jag fick mitt straff idag 
då säsongen tog fart med stormsteg
nåväl
fnitter..samtal som vänder utochin..värme och kärlek fick jag igår
det var värt lite snurr i hjärnan idag 
härlig helg väntas




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar