onsdag 29 maj 2013

Femton gastar på ...Ja rom i glaset..& Syrenerna blommar..

tänk vad roligt man kan ha det


..absolut det bästa jag börjat med är denna underbara energiberikande dans
frågan är bara..Varför började jag inte tidigare
fast jag är en handlingskraftig kvinna med mången projekt så har även jag en liten lista med
 ..Ska göra någongång saker..
otroligt nöjd är jag iallafall med att nu kunna bocka av denna sak
kul kul kul
framförallt är det viktigt att befinna sig i bra energier/platser nu när man går igenom jobbiga saker..
dansa..skapa och ta mig ett glas är min överlevnadsmåtto
min inspiro för dagen är just dessa tre ting 
allt med en ljuv doft av syrener






































..-Jag sitter helst häär..där jag kan måla och dofta på Syrener..
känner mig mångt och mycket som tjuren Ferdinand
det lilla lilla i den stora stora världen
trivs så ypperligen bra när jag får skapa och ta mig ett " för dagen skeppohojrom " glas
även nöjd och tacksam mot Ralf som igår satt och limmade ihop min sönderslagna häst
lyckorus..nu är den ännu finare i sin sargade bräckliga skepnad
Wabi Sabi gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar