tisdag 30 april 2013

Vädret Pinar oss..Upptäckardagar..& Återigen i Kakeltagen

knivväggen klar


..mmmm..så mången knivar måste ju skyltas och vad är bättre än mångfald i rad på kakelvägg.
.denna gång med svart bakgrund..skippade fogen denna gång 
även smart Caroladrag att kakla bakom hyllan efter att alla ting är uppe..
men nåväl..det gick hyggligt ändå
annars är ön obefolkad och tom endast vi och alla fågelfän som häckar och huserar runt om oss är här.. 
så jag och Holly leker Robinson Cruse ..strandsatta som vi är
stormen viner..regnet piskar och det är snudd på frysgrader inomhus och ..
- Vad i Helvete gör jag här...?? far förbi i mina tankar 
..typ varannan minut..
streber ..eller idiot är frågan ..
 min väderpinade inspiro är 
våra upptäckarbilder från dagar som förflutit på denna trots allt hjärtskärande vackra nyckfulla Ö



































- Jajust det..det är därför...
suckar jag njutningsfullt när solen tittar fram ..vinden mojnar ..vattnet glittrar och det blir 
precis så underbart som det någonsin kan bli
så Streber..får bli svaret
en streber med "man kan tro solbrända kinder" men är tyvärr endast vindpinandefrysrosigafnasiga..
fast även solbännan kommer ..Det är det enda säkra om man ska sia inför sommaren 
..
imorgon kommer visst värmen och mer sol..och med dem oftast folkinvasion 
mången nyckfulla och varierande dagar har jag framför mig
Här ute..där endast vädret styr





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar