onsdag 24 april 2013

Under vårsolen på Zetas..parasoll inköpt & Vita kränkta män..

Vårinspiro så det räcker..


Mmmm...Febriga möra och hostiga 
beslöt jag ändå för att följa min lilla Todo lista denna vecka
förra årets parasollet höll ju inte för det eländigaruskregn väder som rådde då
så nu jäklar ska det bli parasoll..som både ska kedjas och kättjas in till hustak och mark ..
därav gick färden till allas vår Ikea
även solen sken idag som aldrig förr och vindarna blåste också som aldrig förr..
men vårmys skulle vi baskemig ha
och i vår lilla lummiga avskilda bersåvrå  på Zetas  fann vi lugnet och friden 
kunde njuta av både bakverk..latte och solens värme
fantastiskt..
lovade även dyrt min stackars febriga lekamen att absolut inte köpa något
det gick ju bra
kom därifrån med stort olivträd..blåbärsbuske och mårbacka
och detta innan Ikea
min inspiro är givetvis handelsträdgården paradiset Zetas som jag alltid hängt på












































Parasoll bidde det minsann 
stort ..vitt och vackert ska det nu skydda oss från solens skadliga men mest från regn ..
..sen förbannar jag min eländiga svaga lekamen som missar ..
dels Rikars band Tussilago som spelar på Malmen ikväll kl 21 
och även föreställningen vita kränkta män som ni inte får missa
för tröttsåinninorden är jag nu när jag sitter och skriver i soffan  
imorgon
 kommer reklamfilm och rekar vårt hem för inspelning 
och konstkund kommer förbi och hämtar två alster 
..däremellan Junibacken 
sjuk = ned varvart tempo
knappast
 i Kastmans värld











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar