söndag 21 april 2013

Sommarposen är intagen..små målande händer svart inspirationwall & Olivträden övervintrade..

..sådärja..sommarposen är klar..


mmm..den har man längtat efter ..på lilla bänken mot varma husväggen
annars var det så
kallt ..kallt så ininorden uselt kallt inne i denna stenbyggnad..
så man var ju så "illa tvungen" att sitta och inöva fikaposen tittsomtätt
vidare har det målats svartinspirationboardwall
hängt tillrätta jazz som var såinibäng stora så den ena fick stå på golvet ..men men ..blir nog bra helhet
hattarna har samlats över svarta väggen 
vita plattorna har rensats och nu blivit ännu vitare..
min inspiro för dagen är
givetvis våröppningen på ön slit kontra fikaposer..både står mig varmt om hjärtat
och mina fina tappra olivträd som övervintrat i Glashyttan 
förvisso med varierande resultat
en vecka kvar till öppning och oerhört mycket ska fixas dessinnan






















































här är en annan pose som intagits idag 
har en dotter som gärna fattar penseln och en som sitter stensäkert på bumban sin 
men jag älskar de tu till döds
Holly hittade även sin kompis snigeln som hon generöst gav sin piratboll och även satt och sjöng och läste saga för den 
ojoj vad ompysslade de små ska bli av en fyraårings hela kärlek
veckan framför mig är fullspäckad 
av måstegöra saker för sen är jag fast på ön i fem månader 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar