fredag 19 april 2013

Regnmysdagar med mjöliga små fingrar & Äntligen K25 har öppnat ..ikväll Konsteventet God in the Machine

målar i allt i vår väg


..hemmasjukregndovadagar
har förflutit i vårt lilla liv
kanske är bra med dessa snuvattackar som tar våra kroppar i ett besynnerligt grepp
då måste vi stanna upp och värna om dem 
hmmm..på allas våras sätt
igår reglades det ...målades och bakades pannkakor
mys
min korta inspiro är glimtar från dagar som förflutit och vårt nya stamhak som vi väntat på ska öppna 
älskar dessa alltunderetttak koncept
som ploppat upp litevarstans i vår lilla stad
tycker om tanken att kunna sitta under samma tak från min morgonlatte sen möjligtvis byta bord till eftermiddagsvinet
ordet är just.. Tanke..
jag själv är givetvis för rastlös i praktiken 















































..som jag just skrev om i konstbloggen ska jag på ännu ett konstevent idag med min vän Manjou
citerar även här:
Vi har använt oss av en experimentell metod inom neurovetenskap - en hjälm som kan försätta användaren i ett förändrat medvetandetillstånd genom att stimulera hjärnan med elektromagnetism. Deltagarna i workshopen har haft sessioner med hjälmen och deras upplevelser har sedan dokumenteras.

mmm..
Självklart ska hjälmen på Kastmans förvirrade trötta huvud
eller vågar de veta resultatet
den som dricker vin får se
får fråga Clas Ohlson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar