söndag 24 mars 2013

Dagar fyllda med Påsk..Planering & Nya passionen Lindy hop...

Tokyo Dinner..


..mmmm,,bästa sushihaket i stan
 ..nyöppnat på övre planet i Hötorgshallen 
ägarna bakom hav står bakom så ni kan ju förstå vilken kvalité det innebär..
annars går dagarna lite för fort just nu ..mången bollar i luften
 ..så bloggandet få sacka efter lite dessa dagar..
..det planeras inför utställning..tavlor ska färdigställas..alla hemsidor ska uppdateras ..påskpyssel ska hägra..och 
mitt upp i detta virrevarr
börjar jag dansa lindy hop..
men allvar 
passionen har drabbat mig..
äntligen har jag gått från tanken ..SKA göra ..
till ATT göra
det fyller mitt liv ..mina ådror ..
det är Swing i mina hörlurar..i mina penslar och jag har börjat dansa töntigt tresteg fram på stadens gator ..
jag helt enkelt swingar mig fram genom livet just nu ..
dagens inspiro är dagar som gått ..blandat med bilder som siar om mina moves 
 ...efter några veckors intensivkurs som ska påbörjas i Maj 
Eeeeee...































tyvärr befaras det ..
att  mina moves kommer vara som avslutningsbilden..
 för bevaremigväl ..vilket flås man måste ha..
även lillebror..som spelar fotboll varje dag satt och kved i ett hörn 
 vi fick fint sitta som en flåsande sälar i soffan ..varannan dans
men det helaunderbarasköna
 är dansglädjen ..alla olika åldrar och den härliga fantastiska berikande swingmusic som jag älskar
.
..& dessa härliga klippdockeposters hittade jag på loppisen idag
..fantastiskt..
nu en skön Söndagsavslutning med både döttrar..myskväll väntas










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar