lördag 16 februari 2013

Magisk Afton på Fotografiska..& Äntligen Love Warrior är här....

magisk skuggkväll



...målande..skapande dagar har förflutit imitt liv..snabbare ..snabbare 
än jag hinner med..
eftersom mina penslar brinner i min hand..uppdaterar jag min konstblogg nästintill varje dag.
.så det är klart att denna inspiroblogg får saka efter..tyvärr..
igår mötte jag upp min Sara ..
tog en härlig runda på Fotografiska
med tillhörande svalkande öl till skymningen
magiskt ljus över Stockholm ..oss och den ensamma musikern på scen
..som jag fotade ned totalt..dock inte på honom ...
.utan dessa sagolika skuggspel..som vilade fint i mina ögon..
min inspiro är gårdagens Fotografiske.
.och
 Äntligen
 har love warriors öppnat sin Webb..
med just Sara och världens bästa Hannah i spetsen 






































...den stackars musikern 
..som trodde han fått en liten fanclub intill scenen..
tills han upptäckte att vi tog mer foton på den ensamme mikrofonen än på honom..
är man estetnörd så är man
imorgon skönsöndag med min Holly..
få se..Loppis...Loppis..Loppis











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar