onsdag 13 februari 2013

Intensiv början på veckan &Storfavoriten Joanna Rubin Dranger..

..I svart vita världen..


..dagarna har som vanligt fyllts på av livets alla aspekter..
I måndags besökte vi min vän Helena ..
bland katter..musik Whiskeyflaskor (det är hon som har Whiskyprovningar för Mackmyra )
och det viktigaste då..för Holly ..sonen Benjamins digitala trumset..
bästa barnvakten ever..
och denna åker med ut till Fjäder..
Olalala...vilka sköna vilsamma stunder som väntas mig i sommar..
..sen har hemmets fyllts på av bror med sina fina barn..
det har ätits gott..busats omkring och gått på Tekniska museet..
där det mättes styrka..uttålighet..smidighet..osv
 vet inte vem som var barnsligast
jag eller min bror..
tävlingsindivider som vi är tillika däliga förlorare..hmmm.
.bra förebilder för våra barn försvann där någonstans mellan dansplattan och gå på linan..
min mittiveckan inspiro äro..
detta fantastiska NY par 

Bill McMullen & Yuki Iwashiro

 som verkligen tyckts hittat DET..















































..Holly "som nu även är ridande Spindelmannen"
och jag ägnade förmiddagen på kulturhusets seriotek..
Bahhh..slussas iväg mången år ..när jag och Joanna Rubin Dranger
var tajta..bokmässigt då..
har ni inte läst Fröken livrädd och kärleken eller fröken livrädd och karriären ..
då har ni verkligen missat något
nu har froken markvardig och karriaren getts ut..den får jag får inte missa
idag skulle jag mött upp min vän Manjou och hängt på Glenn Miller..
men jag är helt uttömd efter denna intensiva start på veckan ..så nu väntas mys med lånade böcker..
blandannat nyfavoriten Anders Mathlein med sin Besserwisser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar