söndag 30 december 2012

Loja dagar..önsketing från Danska Ezpace & Gott nytt år..

..summa summarum..

..dagar av njutningsfulla loja..mysiga stunder med mina älskade döttrar har förflutit snabbt i detta som kallas mitt i livet..
mången paket har rumlats omkring i det Kastmanska hemmet..
bara någon dag efter tomten så fyller Ralf år och det ska överaskas och firas i dagar..
..idag tog jag min Holly på Bio ..
sen har det mest suttits i soffan med benen högt och spelats Wordfeud..
i vanliga fall tar jag mig inte den tiden 
..ty tiden äro värdefull och jag måste måla de timmar som ljuset är här..
men idag så har det mumsats på chokladbollar och setts film ..
mysfaktor
min lilla korta röriga dagsinspiro är blickar från dagar som gått och även min lilla önskelista från
för även moi fyller år i dagarna
lugna vilsamma skrotsaker
vad annars







































...mmm..har vilat mina långa ben dessa dagar 
skönt med lite loja dagar
nytt år
hmmmm...vad ska jag lova mig själv
...
kanske att försöka öppna mina oljetuber lite mer varsamt..
vad mer kan man önska sig

..ser framåt förändringens vindar
kommer hända mig mycket detta år..
både jobbiga och fantastiska dagar väntas..

GOTT NYTT  kreativt ÅR..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar