onsdag 2 januari 2013

Vad jag vill ha ut av 2013..& Skål alla vänner

skål på er

...nu har vi skålat in året 2013 ordentligt..
även om jag försöker med åren tona ned firandet och har igentligen alltid tyckt att det är rätt överskattat 
..detta ofta relativt krystande "måsten" som de flesta firanden har med sig i bagaget..
..så blir det iallafall att man gör små traditioner till ens eget
..
lunch/punch hos Lena på nyårssftonsförmiddagen 
..
 champange barhopp med goda vänner på nyårsdagen..
men det kanske är viktigt för oss att markera..
att nya tider komma skall..
reflektera vad man vill eller lättare för mig..inte vill..

i detta absolut första blogginlägg för år 2013 
reflekterar jag 
vad jag vill ha ut av detta nya år som vi öppnat dörren åt


























































...summa summarum
mer guldstunder med mina döttrar
härliga kreativa energifyllda drag på mina målningar
mer fantastiska möten
med nya och med mina nära vänner
och framförallt 
ser jag fram mot ännu en sommar i min lilla butik som återigen ska fyllas av det mitt hjärta tycker om
..
ett kreativt sprudlande år vill  jag gå  till mötes









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar