måndag 10 december 2012

Bland tavlor..tårtor & Tack alla ni som kom..




tavlor överallt


...så har ännu ett öppethus gått förbi...
skulle väll börja bli härdad vid det här laget..
men blir alltid förvånad och mycket glatt överaskad vilken respons man får
 ..av alla er som tycker om vad jag gör..
speciellt en hel del nya ansikten som dök upp ...
alltid roligt att träffa dem som handlat konst av mig tidigare men inte träffat..
tack för igår..
..
synd bara att man aldrig hinner stanna till och prata en stund med var och en..
det ska betalas och slås in och allt vad det innebär  plus att ha en treåring som kräver uppmärksamhet ..
men det är som det är..
min inspiro är gårdagen med först dukat tårtbord /glöggglas vidare till matigare intag med vinglas..
.. min Holly och jag bland alla tavlor och gos..




































...köket var fullt av glada skratt ..vovvar barn och kulinariskt i julanda
tyvärr hann jag inte ta några bilder mitt på dan för att min äldsta dotter jobbade..
et är ju hon som brukar föreviga i vanliga fall..
men lite före och efter bidde det
nu stundas min lediga vecka 
som är sprängdfylld  av juliga ting och äventyr



1 kommentar:

  1. Tack tack tack för UNDERBAR 2:a advent!!!

    LOVE YOU

    SvaraRadera