fredag 7 december 2012

bland formar..mjöl och tomtenissar..& slutspurten för öppet hus på Söndag..

obs..kakan tar 540 min ..

...mmm..
här råder en hektisk aktivitets energi måjagsäja..
alltid mycket nu de sista dagarna innan öppet hus..
inte bara målningar och alla andra alster som ska färdigställas utan man ska ju bjuda på massa gott också..
lika viktigt det..
dessa snötunga dagar har det burits på alla slag av saker ..runt stan
alla tavlor som är utplacerade ska ju hämtas..
och hur lätt är det att kånka på tavlor..vagn i snödrivorna..
men envis som synden är mitt andre namn..
så bita ihop och se tacksam ut är mottot dessa dagar..
min korta inspiro är innanför mina väggar..
där det råder bak..målning och julmys





























..För Holly existerar endast i klädväg
 tomtedräkt..pepparkaksgubbe uppmixat med spindelmannen dessa dagar
och för mig går allt i pepparkaksformer..
även falukorven ser roligare ut när de dansar runt i stekpannan.
..kan även erbjuda mina kunder betalning av kontokort på Söndag..yes..har bråkat med izettle idagar tre..
men nu är allt ordnat 
så intensiv helg har jag framför mig
med avslut på Söndagskväll då vänner kommer på adventmyskväll
Andra Advent på intåg..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar