onsdag 21 november 2012

Bröd..vin..vänner i svart & Mia Anderbergs fantastiska hem

..små steg mellan bak & penslar


..det har bokstavligen blivit en väl upptrampad stig mellan bakbord och målarbord dessa dagar..
håller som bäst på att måla i en fart som liknar högsta växeln..
till både butiker och mina öppna husdagar..
då passar jag givetvis på att bjuda hem vänner på löpande band..
hmmm..
kanske är ett medvetet val.
omgiven av kärlek..kulinariska rätter och skapande flöden
då trivs jag som fisken i vatten..
min inspiro dessa dagar är 
min vän Jenny "lika svart som jag"
jäsande bröd..vin och ostar i överflöd
och stylisten Mia Anderberg fantastika hem fyllt med böcker & personliga ting
även mina bord med klipp & klistra..

































..mina små gosiga ..
Holly kräver av stackars Oliver att ligga bredvid henne & titta på julfilmer..
hmmm,,han hårdmutad av dyra ostkanter..
medan mamsen flänger omkring storsjungades...
bakandes och är allmänt tröttande..
imorgon fortsätter jag springa på min väl upptrampade stig då Helena & Benjamin kommer på lunch
sen till skymningen häng vid favoritbardisk
med min Sara med c/o
härliga samtal väntas..
OBS..inbjudan till ateljé/öppet hus finns nu i min konstblogg









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar