söndag 18 november 2012

Tomten är i stan..biopremiär för Holly..& Öppet hus inbjudan på väg

Hollys Biopremiär



..vilken fantastisk..härlig Söndag med mina älskade döttrar..
morgonen började med frukost på känd kedja.
vidare.. 
för kolla in om julen kommit till stan..
Om den har gjort..
vi ramlade på tomten..
ville så gärna sitta i hans knä och berätta vad jag önskar mig..men skulle nog bli lite sura miner hos minifolket då..
NKs julskyltning var full gång..detta år fantastiska inspirerande fönster med stor lugn julanda..
..nu börjar ju julandan spira i den Kastmanska familjen..
som ni vet sen förut är ju jag och mina kära  fullkomliga julnördar ..
sen har det ätits gott på nya kedjan Yoi..
missa inte denna lilla pärla med fantastisk inredning..
trots allt gult..
sen har Holly haft biopremiär..första bioupplevelsen..
stort..
på kultbiografen Zita..
mitt gamla stamhak för ca femton år sedan..när man var kultiverad..
min lilla sköna Söndagsinspiro..

























Holly måste titta var bioduken tog vägen..
bland allt annat har jag möblerat..flyttat runt..slängt och allmänt donat runt ..
eftersom Ralf och jag separetat för ett tag sen  och försöker dela upp vår stora våning i två delar..
svårt att få två dugliga byten i stan...
.är det någon som vill byta..?

håller även på att fila på inbjudan till öppethus..
dagen då jag öppnar arkivskåp och lager till bra priser..
även en del av butikssortimentet..som smycken sjalar..schabloner
detta år Andra Advent
inbjudan kommer 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar