fredag 19 oktober 2012

Födelsedag till ända..pulserande ställen i Köpenhamn & lite för många drinkar igår


en dag i firandes tecken


..då börjar denna vecka av firande ta ett slut..sista anhalten är tårtkalas för släkt på Söndag..
brukar bli populärt..
speciellt när jag är en totalnörd på att baka massa tårtor och nu har även Lovisa fått upp ångan på hur jäkla roligt det är att baka..
 temat på presenterna var
kokböcker..skumpa..vinglas iitala ..Eva solo..mer skumpa..burkar..slevar..kakformar på alla led och allt givetvis i rosas tecken..
morgonen startades sedvanligt med hotelfrukost på Clarion sign vidare på stan för fikarunda
kvällen avslutades med några drinkar på trevligt ställe och matkoma på Grill
ja det är svårt att hitta mysiga härliga pulserande ställen i denna stad..men man får ta seden där man bor..tyvärr..
så min inspiro är min älsklings tjugoettårsdag och härlga ställen i min favoritstad Köpenhamn 
ställen som jag skulle hänga vid mer än en gång





































..ännu en födelsedag till ända..min vackra stora dotter som vuxit upp till denna fantastiska kvinna
..mitt modershjärta kunde inte bli stoltare..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar