måndag 15 oktober 2012

Vinternattat butiken..mer älskade gummor & framtidens love warrior




..sista dagen ..


..sådär då har jag vinternattat butiken..
lite bökigt eftersom det blit frysgrader och oerhört fuktigt till vintern ..
så allt ska plastas in..och det som inte tål frysgrader åker in till glashyttan eller tvättsugan ..
där det åtminstånde blir 8 grader..som mina olivträd och all dryck som blivit över..
må de övervintra 
annars sitter jag med huvudet i likviditetsrapporter..balansresultat och blattansbätråkgöra
..för att överleda denna leda måste jag fatta penseln och måla några timmar mellan pappershögarna också..
vidare måste det inhandlas och planeras inför min Lovisas tjugoettårsdag som går av stapeln på Torsdag.
inte klokt att hon kom till världen  18 minuter över 18 den 18..1991
min inspiro för dagen är mer gummor nu genom Hannah Lemholts lins 
även två villhabilder som jag förmodar kommer hamna på love warriors framöver
spännande






























för mig är mina älsklingar lika gamla..ur en mors perspektiv så stannar åldern vid fem ..sex år
och nu ska min äldsta älskling flytta ur mitt bo..mången tårar kommer spillas framöver..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar