fredag 14 september 2012

Fikamaraton på Djurgården..äventyr hela veckan..& intensiva dagar framför mig

fikamaraton på Djurgården

..just nu är jag verkligen världens sämsta bloggare..
tiden räcker liksom inte till.
intensivitet är ordet när denna har höst startats..
sen har jag ju lovat mina älsklingar att göra utflykter varje dag för kompensera att jag varit varje dag på ön i sommar..
Tisdagen hade vi fikamaraton på Djurgården med start hos de fantastiska Helin Voltaire vidare till Rosendalsträdgård...med avslut på favoriten Blåporten..
 bara älskar att leka pensionär..göra saker på vardagarna..
tyvärr är det ju denna nackdel att bo i en storstad..
att på helgerna ska alla besöka attraktiva utflyktsmål ..
och trängas med folk..Nej tack
dagens höstinspiro är då denna vackra varma Tisdagshöstdag






























..sen har det hunnits med både Aspuddens parklek..stormöte hos Djurgårdförvaltningen med avslut på  MOODs Boqueria...
idag hamnade vi på Naturhistoriska..stor mys/nostalgifaktor för mig och lovisa som hängde här varje vecka när hon var pyssling
helgen ska tillbringas på öde ö där det ska städas och packas in..hoppas regnet avtar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar