tisdag 28 augusti 2012

Mer plåtshabloner & .Höhanäs saluhall plåtad av Hannah Lemholt


kontraster..tycker vi om


...Idag fylldes bryggan av stora paket som jag väntat på..
rena julafton är det varje gång det kommer nya varor..
alla andra packar ned och säljer ut..
inte jag inte..jag plockar upp och ställer ut i butiken
.självklart ska jag även där vara motsattakärring..
till saken hör att dessa saker var till nedsatt pris och jag sa"då köper jag allt ni har" och detta är saker som ska fylla min butik många säsonger framöver..
mer kreativitet åt folket..
även här ute har de upptäckt att jag är en riktig skrot/plåtnisse ...ty alla ting äro av plåt..
det absolut bästa material som finns..
dagens inspiro är då givetvis mina saker i plåt...
samsas med fina bilder från höganassaluhall
plåtat av allas vår Hannah Lemholt..
även med en skylt gjord av Sara..






















































mina madonner i rad framför favvoplåtväggen..
imorgon väntas stor grupp i ateljén..skönt att det är städat och påfyllt..



1 kommentar:

  1. Du är världsbäst! Måste komma ut & titta & fylla på inspirationen snart... LOVE YOU

    SvaraRadera