torsdag 30 augusti 2012

Dymobesatt..Lena har äntligen skaffat pinterest & menyprat med min älskling


Dymobesatt

...ja så har jag äntligen gått och inskaffat mig en dymo maskin..
som jag tjatat om tidigare..
lite onödigt bara att nu i slutet av säsongen börjat skriva om alla prislappar "ty några hundra" med denna 
men idog envishet präglar Carola Kastman så jag satte igång ..
även min älskade Lovisa fick sitta ute i solen och printa en hel del..
roligt och lustfyllt..
dagens övriga inspiro är att äntligen har Lena fått arslet ur vagnen och blivit lite mer webb..
hon har skaffat sig pinterest..äntligen 
så slipper jag själv fota ned hennes vackra butik med min skrutt kamera..
missa inte att titta in hos hennes bildbank
själv har jag varit en usel pinterrestinläggare de senaste månaderna ..av förklarliga skäl
..men slängde in några bilder idag..
























avslutningsbilder på mig i min lilla butik som min älskling tog idag..hon har även börjat få vädring på hur oerhört roligt det är att laga mat..
nu är avslutningsorden i telefon - Idag tänkte jag göra inkokt lax..eller paj eller vill du ha rosmarin kotletter..rena menyn att välja ur..
så nu får man botanisera i kulinariska ideer sprungna ur en tjugoårings hjärta
kärlek

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar