söndag 26 augusti 2012

Kräftmys till Augustimörkret..Torsten Jurell & ännu mer spådomar

kräftdags


..ännu en helg bakom en fylld av kulinariska äventyr med mina fina vänner ..
 en mix av 
...nostalgi..minnen mången skratt och ännu mer spådomar
..denna gång bjöds Lena på en omgång..
 allt som livet nu ter sig för mig..
älskar verkligen när  min vän höstmörkret börjar göra sig påmind så är tidigt på kvällarna..
satte upp mina kulörta lampor vid vattensidan och mysfaktorn skjuter genast i höjden
min lilla korta dagsinspiro är min älsklingsHollys hundfavoriter  lilla pittbullterriern Nova 8 veckor som tillhör vår ögranne Ronny och trogna Cilla 12 år som får stå ut med mången klappar o pussar från min kelsjuke dotter
..även  sköna bilder på min favoritkonstnär och vän Torsten Jurell som huserat i Kina några månader nu 




































..ön byter skepnad från ljusa sommardagar
 till mörk..murrig höst
fantastiskt...
imorgon hoppas jag på en dag för mig själv och mina tankar som måste få lite lugn o ro just nu ..
håller som bäst att uppdatera min kontsbloggs sidor.
.det tar ju sådan tid allt..














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar