söndag 2 september 2012

Himlen fortsätter öppna sig..& har smygstartat med höstprojekten


kan det regna mer...?

...efter denna sommar så undrar man ju om det finns mer regndroppar..
det har ju fullkomligt öst ned hela helgen..
denna nästsista helg vi har öppet här ute..
har börjat plocka hem ..sortera och slänga mycket saker som legat där "ifall att"..
känns skönt och framförallt vet jag ju hur skönt det är att komma tillbaka i April till öppningen..
nu börjar hösten på allvar och jag har hunnit spänna upp fem stora dukar som jag började på nu idag..
sen har jag utlovats Saras kamera i veckan för att fota bilder till den väntande webbshopen..
så projekten hopas framför mig nu härligt..
efter denna relativt lugna sommar..
dagens Söndagsinspiro är min helg där det blandas ännu en kräftskiva med brudpar som fotas runt butiken och sköna bilder från fantastic frank..




























..avslutar lilla inspirot med en skön bild på sällskapet från independent kostym med min vän Lotta i spetsen..
härligt inspirerande och visst vill man bara vara med och leka..

1 kommentar:

  1. Roligt att jag hittade hit och hittade oss, herr och fru Larsson! Vi kommer ut till Fjäderholmarna på torsdag kväll och hoppas vi hinner dit innan ni stänger. Vi hann ju inte titta på allt fint ni hade i lördags ;)

    SvaraRadera