onsdag 25 juli 2012

vackert genom Hannah Lemholts kameralins..& jag leker med ny kameraApp..

Holly stylar när Sara försöker fånga busfröt mitt i  blombusken



..en fantastisk morgon kunde ju inte startat bättre än frukostmys på Saras gård utanför ateljén..
får ont i hjärtat av den vackra syn som möter en varje gång man kommer hit..
en lisa för kropp & själ ..en riktigt lugn grönskande oas mitt i city..ett stenkast från där vi bor..
det kliar i skaparhänderna och rycker i kamerafingret för att kunna föreviga detta underbara ställe på jorden
då är det ju tur att det finns sådana underbara varelser som Hannah Lemholt som med sin kamera fångar 
det på rätt sätt..
jag själv vill gärna men fotar oftast ned allt jag försöker föreviga..
men idag fick jag tag i en rolig app som gör att vi alla ser ut som filmstjärnor.. .
tycker vi om..































tre små filmstjärnor sitter och tindrar på bordet vid vattnet medans mamsen tar ett glas rosé med nya kompisen Helena ..vi mycket trötta efter den helt sjukt överbefolkade ön idag..
för det kunde inte vara roligt att vara besökare idag på ön när behoven manades på..vare sig det var till toalett eller grill..kötid..ööö..timmar
men kanske en favorit i repris imorgon..

1 kommentar: