tisdag 24 juli 2012

dagar tre frotterandes med mina starka kreativa vänner

skapande händer


...härligt intensiva dagar med mången möten av mina starka fina skapande vänninor..
i dagar tre har jag frotteras med mina vänner...
I söndags kom min vän Lotta ut ..
Lotta som jag kännt i femton år..designer..kostymör..scenograf och nu chef på Independent kostym denna mecka för teater..film och maskerad klädnad..
sen kom Sara ut med sin Hanna..somköpte en av mina målninghar..
lycka när ens alster kommer i rätt miljö och rätta händer..
vidare till energigivande samtalskväll  med Lena igårkväll ..fantastisk middag i hennes otroligt inspirerande hem..
och slutligen kom idag min vän Ewha ut till oss..
så min saligt blandade inspiro är dessa sprudlande dagar som jag hämtat kraft och energi i mina vackra starka kvinnors närhet
love

 























mången glada skratt..minnen och framtid har beblandats
...imorgon skulle även min vän Jenny kommit ut till oss men nu fick det nog räcka med besök ett tag..det är svårt att få ihop allt när både butiken och tryckeriet är fullt av besökare och grädden på moset lilla Holly som klättrar och stökar till..
ser fram mot slutet av säsongen besök över ett romglas till solnegången " i lugn o ro"
imorgon tidig frukost i Saras vackra ateljé..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar