fredag 13 juli 2012

Rymliga lokaler hos Shootfactory...& Trångt i butiken för detta Aprilväder som fortsätter

sommarljusspel..

OBS
fortsatt reklam intrång på bloggen ..klicka ej på understrukna ord

...April April du dumma sill...
ja visst är vi kvar i Aprilvädret..räknade till åtta störtskurar och solvarmt korta stunder där imellan..hmmmm..
känner mig som den klassiska midsommarreklamen ..in med sakerna ut med sakerna in med....
allt är likasom utformat för att ha saker utanför så det blir lagom trångt i butiken när allt trängs ihop..
men de som få som besöker ön är en skara tappra semester firare..
men mina svarta & vita gummistövlar går som smör i solsken..
så nu har jag endast några par kvar..det är ju positivt 
så dagens motpools inspiro är de rymliga industrilokalerna som Shootfactory erbjuder sina kunder..även min frodiga grönska som inramar butiken

















..igår var vi en vända på Grönan med Lena och hennes Morris..
jag fick då äntligen åka lite jag också ..det är ju oftast jag O Holly som går dit..
efter några åk på Bergodalbanan även den nya så var min åkdåreådra stillad för stunden..
finns det något som är roligare än en bra bergodalbana??
idag snickrade Ralf ihop en bred fin trappa upp till ateljén på baksidan ..bra jobbat där..
imorgon får jag äntligen min morgon i lugn o ro med fika och tidningsläsning..
sen ser jag hur det ska fortsätta regna..
suck..det som ska bli stor whiskyprovning och knytis imorgon..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar