söndag 8 juli 2012

Notställ..bilskyltar på loppisen idag..från Hysteri till ödeläggning & imorgon flyttar vi ut

notställ/tavelställ

..hur kan dagarna skifta så fort..?
I lördags hade vi någotsåfruktansvärtfullrulle från morgon till kväll med butiken full till bristningsgränsen med köpglada besökare och fullt i tryckeriet med en stor möhippa /fikastund inklämd mellan varven
..en oljemålning åkte iväg till skåneland..
hmmm..tänk vad skåningar..Danskar och Norrmän gillar min konst..kul
idag däremot var det öde ..från tomma gator ..tom loppis på Hötorget till tom öde ö..
kontraster..
så på eftermiddagen bar det av till grönan..med kusin o barn..
vi hann åka några attraktioner tills det stod som spön i backen..
fasen vilken sommar..
det enda som är roligt är att jag kan spatsera omkring med mina nya svarta/vita stövlar
min inspiro för dagen är kort o gott glimtar från butiken






















..fyndade notställ och bilskyltar på loppisen idag och Holly fick ju sedvanligt välja en sak..
idag bidde det denna otroligt söta kycklingen från seklets början
..dyr..
javisst..men den säljer jag i butiken sen när Holly tröttnat på den
Ralf har sovit på ön nu i dagar fyra..
så imorgon bär det av till söder för att inskaffa stora påsar till mina målningar och göra mer kopior på collagen sen är det Hollys & min tur att sova över
hoppas att regnet slutat ösa över oss då.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar