torsdag 5 juli 2012

Skön grön skyltning ..Annie Costello Brown & skånebesök imorgon

skönt med grönt skyltfönster


nu har värmen kommit med besked..
solen var här hela dagen igår och det var en riktigt fantastiskt berikande varm solig sommardag..
som sig bör..
idag var det ju varmt och skönt men molnigt men det tycker ju kameran om så då passade jag på att fota lite i mitt gröna sköna skyltfönster/ansiktet utåt..
lilla gröna bersån som är så roligt att förändra varje dag ..
allt efter humör och väder..
gummistövlarna har ju en given plats mitt på gräset under de svartvita linnehanddukarna 
likaså prickiga minitofflor och stora matchande badbollen
Holly har nu äntligen lärt sig springa omkring i sina rosa tofflor..men det tog några dagar..
tänk ..
det var ju det enda man hade på tossingarna när man var liten och nu kan barn knappt gå i dem
måntro äro det ändring pågång??
min korta inspiro är sköna gröna dagar ..kontra sobra skissbilder från smyckesdesignern 
 och Hollys loja lekfulla intensiva dagar ute på ön

































.. Holly har egen gunga i butiken...
egen solstol under parasollet vid vattnet
 och enligt henne"egna svanar " i viken ..gudnåde om någon annan matar dem 
..hmmmm...hybris..javisst det ska börjas i tid..
imorgon väntas skånebesök iform av kusin och barn
 ..hela helgen lång ska det ätas ..mysas och grönan på Söndagskvällen


1 kommentar:

  1. Ah längtar efter att komma ut & sitta på Röda villan & mysa med er!!!
    Vi MÅSTE ha vår årliga dag på Grönan Carola!

    Du är världsbäst & min största inspirationskälla!!!

    Puss S.

    SvaraRadera