tisdag 10 juli 2012

Hollys sköna sommardagar ...Catherine Ryans & sol kom nu

Ralf & carola i muggarnas värld

...nu har halva sommaren gått och jag börjar ge upp hoppet om sköna varma soliga klirr i kassandagar..
suck..
jaja livet går vidare men trist äro det.
.men jag håller igång som vanligt..
med annat då som jag i vanliga fall inte skulle haft tid med..s
om att drejja muggar ...
göra collagtavlor och sippa rosé med roligt sällskap mitt på blanka dagen
Holly & jag har det jättemysigt när vi sover över ..
sommarkänsla..
igår blev det stort grillkalas med grannen Annelie i textilt uttryck..härligt att bli bjuden på middag
 ..det händer mycket sällan nuförtiden..
så jag lutade mitt huvud bakot och njöt i fulla drag
lite inspiro förmig är Hollys och mina dagar ute på ön..och skapande bilder från Catherine Ryans
livsverk och studio


























sommarkväll och grillen är på..nästan varje kväll..
ja vad ska man hitta på denna sommar..får väll skicka iväg Ralf och Holly på skansen imorgon..
Holly har iallfall en fantastisk sommare..och det värmer ju ett mammahjärta
själv ska jag fylla på färgburkar till mina skapande set som går i rasande fart bara solen behagar komma ..

OBS...!!
såg nu när jag skicka upp min blogg att jag fått in någon sort av reklam på den...jag är absolut motståndare för reklam i min blogg så klicka inte på ordet ovanför som är understruket ..får jag försöka lösa detta 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar