fredag 20 juli 2012

..Holly..Holly & ..mina döttrar är min inspiro..

smultronpussar


..efter helmysiga ..
solregniga dagar ute på ön så mellanlandar vi hemma i stan för hämta proviant till helgen..
då det ska grillas fikas och annat med mysfaktor..
sista dagarna har det varit tokmycket folk både i butiken och ön
så nu känns det som sommar igen
vi hann även med en sväng på grönan
 ..då båtvägen ..
skönt att kunna ta den vägen och slippa åka färjor och eländiga bussar..
som ni förstått..
är min största inspiro och livsglädje 
 mina älskade döttrar och eftersom den äldsta är och slår klackarna i sommarhimlen på Gotland så visar jag bilder på min Holly som har det bästa av det bästa..
där hon springer omkring och äter smultron till frukost och visar vovven hur man drejjar på kvällarna..





















..även persilja är favoriten..
hmm..är detta verkligen mina gener som den gottegris jag äro..
imorgon blir det happening hela dagen då gästtatuerare sitte vid vattnet och visar sin kroppskonst..
få se hur många som rycks med..och blir utsmyckad..
får man hoppas på ännu en solmolning dag 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar