torsdag 21 juni 2012

Vi vältrar oss på Gröna Lund..sköna muggar av Ehren Tool & första året jag inte fick göra Lovisas krans..morr

som skapta för varandra..

..som ni ser bidde det Grönan idag..
sådan härlig morgon med start med frulle på Tehuset i kungsan..vidare shoppa kläder sen en sommarvarm promenad mot gröna lund
jag hade noga valt denna dag för då vet jag att det är perfekt att besöka turistattraktioner eftersom det är den stora resdagen
och mycket riktigt stämde detta ..näst intill folktomt så det var bara för Holly & mig att kliva direkt på karusellerna och slippa stå i varma köer..mysfaktor..
det som inte stämde var min utsaga till Ralf
-Du kommer kunna sitta och sola heela dagen för det är folktomt idag...!!!!
hepp vad han har fått jobba ..var folk i butiken hela tiden..hehehe..
min inspiro för dagen är givetvis kramkalas..karusellåkning på Grönan och denna sköna keramikern 
Ehren Tool som har en helt fantastisk hemsida..not..
skrönan om konstnären och tekniken gör sig påmind..
men fantastiska saker gör han
bilder från min favoritsida In the make 








































avslutar med mina döttrars olika liv här på jorden..Lovisa sitter och surar över att hennes beställda midsommarklänningar inte kom i tid och Holly dyker ned med ett glädjetjut i sockervaddet..
någon som surar lite lätt är jag ..då jag inte fick göra midsommarkransen till Lovisas flådiga fest..
-Mamma du gör så vilda kransar..
???
så hon gick och beställde en perfekt"urbota tråkig enligt mig då" krans för dyra pengar
hur olika äro inte vi två
men jag älskar och förlåter henne..hmmmm
imorgon stort midsommarpådrag ute på ön..
trevlig "vild" midsommar på er





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar