onsdag 13 juni 2012

Kreativ lusta i ateljén..midsommarplanering i butik & pussar överallt

bullar upp till midsommarbordet

..härliga kreativa ubermysiga dagar & kvällar på ön..
besök av Sara och hennes mamma igår..hela dagen med början av sillalunch..vidare in till ateljén för att skapa fina saker och kvällen tillbringades på "ja gissa" röda villan
..nu ter sig vi andra dödliga som mähän när den perfekta Sara skapar ..allt blir vackert och perfekt medan vi andra slabbar omkring hejvilt...hmmm..
när vi hade inredningsuppdrag tillsammans kallades vi ångvälten och finkrattan..
och detta stämmer mycket väl.
.fast på senare år tycker jag att jag har blivit liite mer kratta iallafall
vidare fick jag mina nya favoritflaskor..smultronpussar & rabarberpussar..
vuxencider när den är som bäst..så där lagom sött/torrt och super till både sillabordet och till groggvirket
tyvärr var hälften av flaskornas etiketter söndertrasiga av resan grrrrr..så de åker tillbaka på momangen 
men en del har jag kvar..
sommarens absoluta hit..älskar verkligen det dukade bordet..speciellt sommarbordet
så inspiro är kreativ lusta i ateljén..pussar överallt och bonar omkring i butiken





























vilken morgon vi mötte när vi öppnade dörren imorse..
dimman låg trollskt tät omkring oss..inlindade i bomull var vi till frukostbordet..
sen lättade det upp och Holly lekte doktor "apan var så sjuk" intill vattnet medan mamsen tog sin andra fikapå raken
.livskvalite
imorgon blir min Holly tre år..och det ska minsann firas hela dagen lång med en paus när jag har en företagsgrupp mitt på dagen





1 kommentar:

  1. Haha du är underbar!
    TACK för urmysig dag...du inspirerar mig till bristningsgränsen!

    Puss

    SvaraRadera