fredag 15 juni 2012

Hattfnatt..Emma Persson Lagerberg hem & regn till kalaset




hattfnatt

...ja nu har det firas..vi är halvägs i firandet med ände på Lördagkväll ute på ön..
min lilla älskling fyllt tre.
.overkligt ..känns som igår när jag tryckte ut henne
..min guldklimp..
annars har det fyllts på i butik och ateljé med spännade fairtrade saker från la maison afrique
stora diviga hattar och plåtåtervinning..
vill ha alla själv
..men javisst ..det har jag ju nu..
annars fastnade mitt inspiroöga på stylisten Emma Persson Lagerberg otroligt fina inspirerande prylhem..
fotade av den duktige Petra Bindel
ni har säkert sett dessa bilder men de tål att ses igen ..
och igen
























..min favorit..den och ett par brillor så voila..divigt värre..
ja då ska regnet komma över oss igen..hela helgen
min tanke var långbord vid vattnet till solnedgången  ..fasen vad tråkigt
men det är bara att se glad ut och mysa ned verandan istället
..hängde upp ljusslingan från Granit och ska bulla upp med kuddar på alla bänkar
det kan bli mysigt värre det med..




1 kommentar: