måndag 11 juni 2012

Anja Koops sobra hem..mysdag med döttrar & alla presenter inköpta




morgonfika på stortorget

....härlig köpapresentpromenad med min äldsta dotter..
lovade/hotade att lägga in denna bild på oss
 ..så voila..
tycker annars inte om porträttbilder
..vill hellre ha som bilden nedan..så man blir nyfiken
annars gick jag hemifrån med lista lika lång som tomtens..hade en snitslad bana genom staden med ende på just stortorget..
härligt effektiv ..tycker jag om att vara..
har tillbringat denna soliga sommardag med mina döttrar ..det har plaskats..solats och ätits gott hela dagen..mmmm...
känns som sommaren äntligen har tågat in i Sverige måtte den bara stanna..
så då kontrar jag med dagens inspiro
 är denna begåvade stylisten Anja Koops sobra hem..bilder från hotze Eisma





















..kan inte mamma få ta en bild på dig...
och plötsligt har man två döttrar som gör grimaser...jaja får väll smygfota
imorgon blir det stormysfaktor när Sara & hennes mamma besöker oss på ön
om vädret håller sig så blir det nog avslutning på röda villan..
sen sover vi över..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar