söndag 10 juni 2012

Amie Dickes kreativa plats & treårsfirande med början idag

svartvitt åter igen


...vilka dagar vi haft jag o Holly på ön..
sovit över ..ätit gott på röda villan ..tryckt kökstrasor och annat roligt ..
planterat örter till lilla örtabordet mellan ateljé och butiken ..
Holly har även börjat sin treårsfirande med start idag då Maudan & Leif kom på tårtkalas med vackra paket..doktorstema var ordet för dagen..hmmm..stackars alla i Hollys närhet..
de måste genast uppsöka doktor och bli ompysslade 
min korta inspiro för dagen är skapande kreativa platser"dessa från favoritsidan freunde von freunden" där jag skulle vilja befinna mig eller denna skapande plats jag befinner mig i..







































mer om Amie Dicke




maudan åkte på att vara doktor och Hollys vecka av firande har börjat så fint..på Torsdag är stora dagen sen grillkalas på Lördagskväll på Fjäderholmarna.
.vi får hoppas på finare väder ...långbordet vid vattnet blir ingen hit om det går i detta vädertecken..
imorgon blir det kalashemlighetsmakeri/studentletargöra på stan för min del
Holly följer med Ralf till ön ..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar