torsdag 3 maj 2012

Svartvitt är nog mitt & Tenka Gammelgaards signum..

svartvit blackboardspyssel

....vet inte om de tycker det är så jäkla roligt att jag kommit tillbaka till ön
..hmmm..speciellt vaktmästaren Janne som känner pressen på sig att fixa iordning vid vattenkanten..
har tryckt upp protestlistor som skulle skrivits under idag av alla samtliga butiksägare för att säga åt Djurgårdsförvaltningen att ta sitt ansvar och fixa iordning utanför oss också
det blir ju lätt så att de med mycket pengar"storkrogen" får sitt men vi kommer i glömska..
men då känner de inte Carola Kastman..
väntar en vecka  ..händer det inget då så fortsätter jag min kampanj..
annars har jag målat/skrivit svart text på skyltar...tyvärr glömde jag fota så min lilla korta dagsinspiro blir
Tenka Gammelgaard  hem/studio.
.nya bilder från hennes blogg..
man blir aldrig mätt på att titta in i hennes svartvita kreativa värld..















..idag frågade min sista kund för dagen ..när hon köpte ett paket Lilycross om svartvitt var mitt signum
..hmmm..nåväl det har alltid och kommer alltid kännas rätt med svartvitt..
antingen är man en svartvit person eller så är man färg..
imorgon blir det följetong..kommer leveransen som de så dyrt o heligt lovat..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar