onsdag 2 maj 2012

ring installationer på penslar & soliga dagar vid vattnet

favoriter i tre tappningar
..menyboards handduk ..spiralringar uppträdda på favvopenslar..

..helt fantastiska dagar ute på ön..högsommarvärme ute vid vattnet..
Holly springer barfota omkring och vattnar allt " som även inte bör vattnas"medan hon mellantagen rusar in & ut i  alla butiker och blir omåttligt bortskämd på både saker och ätbart
..hmmm..ja det är hon värd min lilla snutta som haft tråkiga dagar när mamsen stått på stege och kaklat ett tag..
jag får då givetvis välldigt mycket tid helt plötsligt ..att skrota omkring och göra installationer i butiken..idag har jag lekt "trä ringar på mina penslar"
mycket skojjigt..
och ringar har jag minsann..i butiken finns ju bara sådant som jag vill ha och tycker om ..och jag är ju en riktig ringfetisch..
annars har det storstädats..nu blänker det som aldrig förr ..























.....Holly the sunshine sitter uppkrupen i parasollskuggan bredvid syrenen..själv blev jag inte heller så sunshinig när leveranserna som utlovas skulle komma idag inte stod på kajen imorse
..jaha ska jag få allt lagom till säsongsstägning eller..grrrr..
har även förankrat stålhyllor och gjort några "take a walk with me "halsband..kossorna och hästarna målade jag svarta idag så mer kommer..kul



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar