fredag 4 maj 2012

Byggfabriken..kakelfrossa & ord på bakplåtar

välkomsskyltar

..är ju viktigt..
vill ju inte bara med känsla .. atmosfär..värme..musik välkomna mina gäster utan ett litet ord här o där är ju trevligt..det blir så fint på dessa bakplåtar som jag har stående överallt..
..framförallt är det ju så vansinningt roligt ..
en mycket kall o blåsig dag mötte oss igen..även en tom brygga utan leverans..
ja vad säger man
..uppgiven var namnet.. så ännu några dagar kommer förflyta utan dessa fina saker som jag väntar på..elände..
men tog en tidigare båt hem för att tröstshoppa lite växter..nu vet ju inte jag vad ordet lite betyder så ett tiotal större växter råkade hamna i lilla shoppingvagnen..fick gå två gånger.
.larvigt vad grönt det kommer bli men fint blir det nog
.tycker om det lite vildvuxna..högresta blandat med tjocka taggiga rosor
..det blir nog bra det..
dagens inspiro blir favvobutiken byggfabriken som visar inspirerande tips och idéer och jag fastnade givetvis för..kakelbilder..
även mitt kladd med tryckbokstäver i naampla ateljén






























...min älskade lilla glassmonster som dök ned från sängen igår och fick en riktig rejäl fläskläpp 
..så idag har hon endast levt på glass och flytande föda.
.imorgon så blir jag själv på ön..Lovisa kommer kanske ut en sväng för att få lite barndomsminnen
..jippi ..ska jag ha det skönt eller ska jag inte..så fantastiskt
cirkus har kommit till stan 
..ska försöka få Ralf ta Holly på den 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar