tisdag 29 maj 2012

mysrunda på stan ..Lotta Jansdotter & några timmar i ateljén

klipp & klistradag

..vilken inspirerande mysig stadsdag vi haft ..
jag & Holly..
det är ju det bästa att befinna sig på en ö..
att vi så sällan är i stan..
det var ju över en månad sen vi gick omkring i vår stad
..blir som nyfikna turister och njuter av allt..
fick även några timmar i ateljén ..hämtade Oliver för att få lite mer tid..
och Holly och vovven sprang omkring som tokiga och både det ena och andra i skapande tag fastnade i päls och kläder..hmmm..
men så roligt det är att sätta igång igen..det är ju detta jag ska göra..jämt..
Ralf har visst skött sig bra ute på ön..det var en Gallerist som köpte två tavlor av mig 
..de skulle till Österike..typiskt när jag inte var där själv
..nåväl..Ralf har ju talets gåva också så det gick nog vägen ..
en rockabillyklänning försvann visst också..nu är det endast fem kvar
..hmmm..skulle gjort tjugo istället.. 
roligt har jag haft det iallafall..någon annan som har roligt i skapandet är Lotta Jansdotter 
skulle också hoppa högt om jag befann mig i hennes ljusa lokaler i NY..
































..jag har det inte så illa heller..
huvudsaken är ju att man har det roligt och mår bra..
har tillgång till sitt skapande euforiska flow som är så underbart..
imorgon blir det butiken igen..
har en hel hög med kilramar som väntar på mig därute
..mer kreativitet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar