onsdag 4 april 2012

packar upp ..sorterar vackra fynd..& middag med mina kära




påsar fulla med vackra ting


..då var man äntligen hemma igen efter några veckor i Buddahland..skönt..
fasten jag är sömnlös och jetleggad kan jag ju inte ge mig på att packa upp våra över 100 kg plock som vi tagit med oss till Butiken..
ska bli så roligt att se detta framhävas till det bästa nu när naampla ska öppnas..
har även skickat hem några paket 
det var inte så farligt dyrt..1900 bath för 10 kg..dryga 400 kr det kan man ju offra för att få hem godsakerna..och man får ju igen pengarna med råge..för billiga saker har jag hittat..
mycket smycken ..givetvis..hattar..exklusiva  cremer..oljor..handdukar..klänningar..knivar..kökssaker vackra japanska saxar..
name it
är så trött så trött men otroligt nöjd med vad som finns sorterade på golvet här hemma.. 
min jettleggade inspiro består av lyckosaker på /i mina rissäckar..






























..bordet är fyllt av tonåringar och barn som jag längtat efter min andra lilla älskling första gången hon inte kunde följa med oss
..men de är väll både tacksamma och lite trötta på att lugnet är förbi för denna gång för nu är det liv i luckan i det Kastmanska hemmet igen..
nu ska jag luta mitt trötta överfulla huvud på min egen ubersköna kudde som jag längtat efter denna sköna säng..det bästa att komma hem


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar