måndag 2 april 2012

Sista dagar vid havskanten..njutningar för gommen & farväl Buddhaland för denna gång

sista dagarna i Buddahaland


..jaha nu var det dags att bege sig till Svealand..
Gud som jag längtat..
ville ju inte åka igentligen..
har svårt att släppa projekt som jag har hemmavid och kunna njuta o slappa på andra sidan jorden..
fast även om jag har ju mest jobbat här nere så ska det bli så otroligt roligt att sätta igång bokstavligen..
handgripligen fatta verktygen och gå loss
men några slappardagar för att bygga upp muskler och låta gommen njuta har jag allt hunnit med..
skulle gärna velat slänga in några inspirobilder varje dag men internetuppkopplingen är obefintlig här.
.ladda upp en bild tar evigheter..
det har jag inte tid med
men väl där hemma kommer jag bli aktiv dagligen igen..
för min inspiroådra flödar som aldrig förr























den som njutigt mest är nog lilla Holly som har legat i vatten hela dagarna och lekt med de snälla Thaibarnen.
.om vi kommer fortsätta tillbringa två månader om året här nere är det nog sannolikt att hon börjar lära sig Thai..
by the way så har jag hittat mitt lilla casa här nere..ett nedgånget stenruinhus med grönt äckligt vatten i swimmingpoolen som omringar huset..uberhäftiga detaljer men ändå stilrent 
huset ägs av kineser ..hmmmm..här ska föhandlas innom snar framtid..
farväl Buddahland återkommer om ett halvår efter att naampla har stängt för säsongen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar