måndag 9 april 2012

bygger för fullt på naampla..& säljer tavlor på löpande band

dagar vid vattenkanten

..bygger för fullt..inte en sekund sitter jag ned så nu börjar jag känna mig lite sliten för jag har inte ens börjat med det roliga ännu utan bara rensat och byggt grund inför storkakling..
lite småmoloken/uppgiven för inte en suck att jag är halvklar inför öppning om några veckor..
skulle vara helt lugnt om båtarna gick varje gång men har endast fem dagar på mig ute på ön
..jaja Majmånad är lugn så jag kan fortsätta att bygga trots att jag öppnat men det skulle vara en fördel om man kom in i butiken utan att klättra över saker..begriper inte varför Waxholmsbåtarna endast går helger..så min korta inspiro består av dagar i moll/dur ute på naampla
..har inte ens tid att ta kort men lite känsla får ni..















..har iallafall kommit på hur jag vill ha det i tryckeriet..så nu har jag slängt/rivit ut allt och ska bygga upp igen..trycket behöver inte vara klart förren Juni månad...
något som är glädjande och konstigt är att jag säljer tavlor som aldrig förr..innom ett par veckor har de gått som smör i solsken..
jättekul men alltid så förvånande..vad händer..ligger det i vindarna eller..? kan gå månader utan att folk köper sen ränner de efter tavlor som tokiga på samma gång..
nu stundas en intensiv inshoppingsvecka då allt ska levereras ut till butik..Ikea första anhalt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar