måndag 5 mars 2012

Vårtripp till Ikea..Förföriska ytor både på vägg & tavla..


dags för stora solbrillorna ..



så blev det en härlig vårlig inspirationsresa till Ikea med både dötttrar
..måste ju reka och köpa lite lättare saker nu till helgen när jag åker ut till naampla för att bygga..
fick även med mig ett stort vackert parasoll 
..vacker kantig form..
för sådant måste vara uppe jämt när man är precis vid vattnet..
jag brukar skifta fint lilaröd annars förr om åren men nu har jag ju lilla Hollys skinn som ska skyddas..
 på prat om yta..
så är dagens lilla inspiro dessa begärligt dregglande villha väggarna från shootfactory
& så blev jag helt betagen i den Kanadensiska konstnären Scott Bergeyart som verkligen jobbar fram en härlig målerisk yta..







































...solen sken som aldrig förr och var belåten med alla bra inköp..döttrarna var mätta och belåtna nästan hela dagen efter Ikeatrippen ..
men med en trotsig tvååring på pencellin och en jämmerligt sjuk man hemma i sängen kände jag mig till slut som en av scotts tavla ..variant av skriet..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar