onsdag 7 mars 2012

Saras vita hem..Spiras kollektion & mina vita samlingar i fönster

  
vita krukor med sköna ord


..morgonen började med "handla tråkiga saker" ..
måste börja sortera alla kvitton och papper som jag fullkomligt drunknar i..vet av erfarenhet att samlar man allt i en bunt med tanken..det gör jag sen ..så är detta sen inget roligt att ta tag i..
så plastmappar...pärmar ..sorteringsblad ja name it har inhandlats
..och till råga på allt ..billigt äro det inte..
tillhör livets tråkiga måsten kanter..tyvärr
vad som inte är tråkigt är dessa fina inspirerande bilder från Hannah Lemholts blogg..
från Saras vackra vita hem med en av mina oljemålningar i bakgrunden..hon fotar för klädmärket Spira
och mer sinnliga bilder är nog svårt att hitta..
sen är mitt hem /just nu fönster överbelamrade av vita saker från stylingen förra veckan..
det finns liksom inte tid för att hinna plocka undan allt..och de är så fina tillsammans där de står i vårljuset...
 de flesta saker är faktist från alla år på Fjäderholmarna
..mina drejjade krukor..täljade trähästen..ja cirkeln är snart sluten..
men tyvärr nedfotade med min kamera men ni får ju en känsla hur det kan se ut i verkliga livet

































..så min lilla vildunge som bara vill hitta på bus..men självstylad är hon när hon hittade denna napp som hon fick av Jenny när hon var liten bebis..Holly Rose heter ju hon så den passade ju bra..
fast hon vet inte riktigt vad man har den till..tuggar lite i mungipan verkar ju funka
..nu tillbaks till det tråkiga..men jag gillar ju ordning o reda /sortering så det blir nog roligt i slutändan ändå..revisorn blir i allafall glad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar