tisdag 21 februari 2012

Skrotnisse på Junibacken..min dotters Walk in closet & läskig apa

skrotnisse på Junibacken

då äntrade vi tröskeln på nya utställningen på Junibacken..skrotnisse o co..
vi var väll innan för dörrarna en kvart ..Holly blev helt skräckslagen för den stora apan som är en av huvudfigurerna i stora utställningsrummet..
jaha det var ju bara att hälla i sig latten och gå därifrån med en mycket rädd darrande liten flicka.
.jaha det var de två årskorten ..bybyby..
men kommer iförsig inte ha tid framöver ändå men synd för det är verkligen sevärt  
..de är så duktiga ..de skapande människorna bakom utställningarna..
så väl hemma fick jag mycket annat gjort
..rensat och målat i överallt..
skönt att få hemmet i ordning nu när jag ska bita tag i annat framöver..
min inspiro för dagen är min dotters rum /walk in closet ..och sköna bilder återigen från shootfactory






































detta var dagens bov..tycker den ser godmodig ut men det tyckte inte Holly..det är underligt hur världen kan te sig från ett barns perspektiv ..världen ter sig så stor och skrämmande
.hmmm..det tycker man ju även själv då och då ..imorgon blir det ärenden på stan och förmodligen en lång hotelfrukost någonstans med mina både döttrar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar