torsdag 9 februari 2012

Målar AsienSvart..Clemens Wolf & Saras vackra hem tolkad av Hannah Lemholt..

min Tivoli häst från 20-talet before..

 ...en riktig mysig dag med både mina döttrar..
morgonfika ..lunch..och eftermiddagsfika i soffan med godsaker
..tänkte ha en projektfri dag idag ..det gick ju bra..
började skvätta svart färg överallt..mest på min gamla Tivolihäst som har stått och sett tråkig ut länge nu..satte en pensel i Hollys hand och sen gick det av bara farten..
den bidde Asiensvart precis som jag ville ha den 
har även fått ett litet mysigt härligt inspirerande kartotek av kontakter för inköp till naam pla ska bli så roligt att sätta igång efter Thailand /påsk..
kommer köpa in det mesta därifrån men komplettera rejält ifrån grannlandet Danmark..
detta mitt favorit design land..
dagens inspiro är två helt skilda världar
.. dessa motpooler består av Saras vackra ljusa vita behagliga våning som är fotad av den begåvade fotografen Hannah Lemholt 
och konstnären Clemens Wolf från Wien som tycker om att skapa i svart..



































..avslutningsvis en riktigt mysmiddag med mina små älsklingar ..
en härlig berikande dag i djupaste kärlek & svärta..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar